·         Cena aranžmana pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije objekta. Smeštajni objekti su i kategorije po lokalnoj kategorizaciji. Putnici ulaze u očišćenu smeštajnu jedinicu, ali su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni iste. Smeštajne jedinice nisu opremljene peškirima i sredstvima za higijenu. Pomoćni ležaj u svim objektima u Grčkoj je na sklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 x 180-190cm, a za francuski ležaj je 145-155 x 180-190 cm.  Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta. Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustajanja nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice i shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku. U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta - putna taksa u odnosu na dan izlaska programa – cena je podložna promeni.

·         Najam apartmana tj.studija (NA) podrazumeva troškove električne energije, tople i hladne vode, korišćenje inventara, boravišnu taksu. Putnici ulaze u očišćenu smeštajnu jedinicu, ali su i  u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni iste. Posteljina je sastavni deo svake smeštajne jedinice, dok peškiri, toaletni papir, sapuni nisu sastavni deo inventara u smeštajnim jedinicama. U svim smeštajnim jedinicama kuhinje su opremljene osnovnim priborom za pripremanje hrane. Pribor u kuhinjama nekada nije baš kompletan pogotovo u odmaklim smenama u sezoni. Ukoliko uočite nedostatke obratite se odmah našem predstavniku radi evidentiranja i uklanjanja istog. Iznošenje smeća i održavanje čistoće je obaveza gostiju. Napuštanje smeštajne jedinice je oko 9:00h (po lokalnom vremenu) poslednjeg dana boravka, a ulazak prvog dana oko 14:00h (po lokalnom vremenu). Načinjene eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, gosti su dužni da prijave predstavniku agencije ili domaćinu i iste nadoknade. Eventualne neispravnosti i nedostatke u apartmanima prijaviti odmah predstavniku agencije. Ukoliko putnik ima reklamaciju na licu mesta, obavezno je prijaviti je Predstavniku kako bi isti, zajedno sa Organizatorom odmah reagovao i reklamaciju uklonio u najkraćem mogućem roku. Reklamacije koje nisu prijavljene na licu mesta, a koje putnici prijave po dolasku u Srbiju neće biti uzete u obzir. U svakom  smeštajnom objektu nalazi se INFO TABLA gde putnici mogu pronaći sve neophodne informacije kao što su: broj telefona predstavnika, lekarske ordinacije i sl. Agencija nije odgovorna u slučaju nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera.

·         Proveriti 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska autobusa.

·         Ukoliko se putnici ne pridržavaju pravila korišćenja klima uređaja propisanih kućnim redom u studijima/apartmanima, vlasnik ima pravo da uskrati uslugu daljeg korišćenja klima uređaja bez prava na naknadu ili umanjenje cene aranžmana.

·         Za sve usmene informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

·         Organizator zadržava pravo da putem Last minute ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni. Takođe, Organizator putovanja zadržava pravo da za određene smene prodaje isključivo paket aranžman, bez mogućnosti umanjenja za sopstveni prevoz.

·         PREPORUKA - OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu može da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Milenijum osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Ukoliko zdravstvena ustanova ne prihvata polisu, na licu mesta prihvatiti troškove pregleda i obavezno uzeti račun i dijagnozu lekara, po dolasku u Srbiju, iznos se refundira i taj iznos određuje osiguravajuća kuća.

·         U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome najpre obaveste lokalnog predstavnika agencije na licu mesta. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

·         Clock Travel zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).

·         Raspored sedenja u autobusu određuje Organizator putovanja isključivo na osnovu redosleda prijava, starosti putnika, broju dece, osim u izuzetnim slučajevima kada se može odrediti određeno mesto za trudnice, invalide i sl. Putnik je u obavezi da prihvati bilo koje sedište koje mu organizator dodeli. Za one putnike koji žele određeno sedište moguće je uplatiti predrezervaciju 10 eur po sedištu u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate. Organizator putovanja zadržava pravo da vrši transfer drugim/manjim vozilom (po potrebi agencije) od međustanice ili krajnje autobuske stanice do odredišta iz aranžmana ili od polazišta autobusa ili odredišta iz aranžmana do među stanice gde se ulazi u autobus do krajnje stanice. Broj putnika po smenama može se razlikovati. Zato se Organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom in a istim sedištima kao u odlasku.  Agencija prevozi do smeštajne jedinice onoliko koliko je fizički moguće. Prenos prtljaga do smeštajne jedinice obavlja sam putnik.  Agencija nije dužna da putnicima obezbedi prenos prtljaga na relaciji: autobus-smeštajni objekat-autobus, s toga vas molimo da ne preopterecujete svoj prtljag. Molimo putnike da vode računa o svom prtljagu, ukoliko se desi da se neki komad prtljaga izgubi, organizator nije obavezan da isti po svaku cenu povrati putniku, već da se potrudi da mu u takvim situacijama pomogne koliko je u njegovoj mogućnosti.

·         Dan pre polaska sa destinacije, obavezno se kod Predstavnika još jednom informisati o vremenu i mestu polaska, u slučaju da zbog nepredviđenih okolnosti dođe do neke promene.

·         Putnici se mole da se informišu o zakonu zabrani oušenja na odabranoj destinaciji id a se striktno pridržavaju lokalnih propisa s tim u vezi.

·         SOPSTVENI PREVOZ: Kada planirate sopstveni prevoz do destinacije smatra se da je to individualno putovanje. Lično se raspitajte o ruti puta, dokumentaciji i opremi potrebnoj u vašem vozilu, zakonima u zemlji u koju idete i kroz koje prolazite. Napominjemo da je putnik sam odgovoran za svoje putovanje na destinaciju ukolikom koristi sopstveni prevoz. Detalji vezani za putovanje automobilom se nalaze in a www.mup.gov.rs i www.amss.org.rs. Uplatom smeštaja u određenom objektu, nema garancije da putnik na sopstvenom prevozu uz studio/apartman dobija i parking mesto.

·         Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promena na tržištu nafte i naftnih derivate koriguje cenu prevoza.

·         MALOLETNA DECA: podsećamo roditelje, bake i deke: da bi ste preveli maloletnike preko granice trebate da posedujete overenu saglasnost oba roditelja za prevođenje deteta oreko granice za Ambasadu tako i za granicu. Ukoliko ste Vi zakonski staratelj deteta-kopija sudskog resenja.

·         Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije. Preporučuje se putnicima, sa novim biometrijskim pasošima, da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Clock Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemlje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.

·         Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima. Zbog prelaska dve granice i 4 procedure moguća su nepredviđena čekanja na koja organizator putovanja nema uticaj.

·         Kućni red je sastavni deo programa putovanja. Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Clock Travel ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Clock Travel smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije kao i to da je saglasan sa istim. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik takođe potvrđuje da mu je uručena potrvrda garancije putovanja i da u celosti prihvata posebne uslove Milenijum osiguranja.